Välkommen till VÅRAN BLOGG!

Heej alla det är Emmis o SojjFisch här!
Vi tänkte berätta lite om oss själva!


Jo, jag heter Sofia men kallas för SojjFisch och Sosso, o jag har en egen blogg som heter : http://sojjfisch.blogg.se !
Jag är 12 år och en riktigt flummig tjej (tro mig) jag är lite lång för min ålder (170 cm :O ) men annars helt onormal!
Jag har kännt Emmis sen vi gick i 6:års och hon är as grymm! Jag har bloggat på olika bloggar ett tag min första startade jag i april 2010 (asså i år för er som inte har koll! XD som Emmis) men nu ska jag börja blogga tilsammans med Emmis. O, juste ...... nej jag glömde TJO!


Och jag heter Emma men kan kallas för Emmis .jag är också 12 år  och jag är inte speciellt lång( 151, 8)i skillnad från Sosso(jag kallar henne mest för sosso!). Jag har inte bloggat nån gång förut. Och nu lite om mig och min familj.
Jag har en mamma och pappa (Det visste ni inte) och 6 brosor ( 5 storebrosor och en lillebror :O) mina brosor heter Eric, Marcus, Sebastian (bebbe kllas han för ;D), Morgan, Christoffer och Andereas. hmm.. *höh* jag ÄLSKAR att Shoppa! Och jag har långt hår *Fnizz*... Det var typ allt! Bye bye!

Ps. hon är beroende av facebook chatten //Sosso


Men de var välk allt
Tjo tjo och Bye bye
//SojjFisch och Emmis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0